top of page

Montessori hinta

Korábban volt egy bejegyzés a Pikler-háromszögről, és ez a hinta/mászóka ahhoz egy nagyon jó kiegészítés.


A terv az volt, hogy DIY elkészítjük. Rendben, az én tervem volt ez, és Páromat és Apját igyekeztem fellelkesíteni a projekthez. Oké, az eredeti ötlet egy barátnőmtől jött, és nem is ez volt az, amit ők elkészítettek a férjével, hanem a következő egyensúlyozó hinta:

https://www.youtube.com/watch?v=mRrrePPICr4&t=217s


A nagyobb DIY barkács projektek általában így mennek:

- Kitalálom

- Meggyőzöm Páromat (addig mondom és mondom, hogy komolyan veszi, hogy én ezt most tényleg meg akarom csinálni)

- Megmondjuk Apjának, aki jót nevet rajta

- Apja (az EzerMester, akinek mindenféle játéka (=szerszáma, gépe, barkácskütyüje) van) rájön, hogy ezt mi (=én) tényleg komolyan gondoltuk, ami akkor szokott bekövetkezni, mikor már viszem a faanyagot

- Megcsináljuk


Addig jutottam, hogy már elkezdtem összeszedni hozzá a faanyagot, de aztán...

... ezúttal megúszták a dolgot, mert találtam használtan egy kész hintát :)

... de azért megosztom a linket, ami alapján el akartam készíteni:

https://www.instructables.com/Kids-Rainbow-Rocker/



15 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
Post: Blog2 Post
bottom of page