top of page

Popsikrém

Nagyon érzékeny a bőröm, és ez motivált arra, hogy elkezdjek saját készítésű krémeket/sampont/hajbalzsamot/tusfürdőt/dezodort stb kotyvasztani.

Ennek a nagy előnye babával az, hogy KicsiLánynak nem kell külön minden babaápolási terméket (nagyon drágán) megvenni, hanem egész egyszerűen azt használom nála is, amit mi.


De azért a popsikrém új volt. Mosható pelenkát használunk, ezért nem is ismertem a pelenkakiütést addig, amíg el nem kezdtük a hozzátáplálást. Ilyenkor előfordulhat a kiütés, mivel a gyomor savasabbá válik, és így a vizelet is, ami kicsípi a baba bőrét. Szóval popsikrémre lett szükség. Próbáltam cink-oxid mentes verziót is, de a cink-oxidos gyógyítja igazán jól a bőrét.


Hozzávalók:

1/4 bögre shea vaj

1 ek kókuszolaj

2 ek cink-oxid

néhány csepp körömvirág olaj (ezt saját termésű körömvirágból készítettem, de lehet kapni is)


A shea vajat kicsit megmelegítettem, csak annyira, hogy puha és könnyen keverhető legyen.

A többi összetevőt szobahőmérsékleten hozzákevertem.


A hozzávalókat az Ökokuckó nevű boltból rendelem, nekik mindenük volt eddig, amire szükségem volt. A bolt említéséért semmilyen részesedést nem kapok.



16 megtekintés0 hozzászólás
Post: Blog2 Post
bottom of page